Biuro Kolegium
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Zadania Biura Kolegium
Akapit nr 1 - brak tytułu
Biuro Kolegium zapewnia obsługę księgową i kancelaryjno-biurową Kolegium.
Do obowiązków Biura należy w szczególności:
- przyjmowanie i rejestracja wpływających do Kolegium spraw, w tym odwołań, zażaleń, skarg oraz innych pism,
- prowadzenie rejestru spraw rozpatrywanych przez Kolegium oraz rejestru spraw wniesionych do sądu administracyjnego na decyzje Kolegium,
- prowadzenie repertorium alfabetycznego,
- prowadzenie ewidencji wyznaczanych posiedzeń i rozpraw, spraw na nich rozpatrywanych oraz sprawozdawców poszczególnych spraw,
- przygotowanie akt członkom Kolegium na posiedzenia i zawiadamianie ich o terminach posiedzeń,
- przygotowywanie i wywieszanie wokand,
- przygotowywanie, korekta i przedstawianie do podpisu składom orzekającym decyzji oraz pozostałej korespondencji Kolegium,
- ekspedycja korespondencji Kolegium,
- prowadzenie księgowości budżetowej Kolegium,
- obsługa kasowa,
- prowadzenie archiwum Kolegium,
- prowadzenie spraw pracowniczych, w tym akt osobowych,
- zakup literatury i wydawnictw prawniczych
- prowadzenie biblioteczki zakładowej,
- zakup sprzętu i materiałów biurowych dla potrzeb Kolegium,
- obsługa kancelaryjna, protokołowanie zgromadzeń ogólnych Kolegium,
- wykonywanie innych czynności zleconych przez Prezesa Kolegium.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Zielonej Górze | ||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Magdalena Simińska | Data wytworzenia informacji: | 2011-10-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Magdalena Simińska | Data wprowadzenia do BIP | 2011-10-14 13:27:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Magdalena Simińska | Data udostępnienia informacji: | 2011-10-14 13:27:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Magdalena Simińska | Data ostatniej zmiany: | 2014-05-22 08:34:00 |
Artykuł był wyświetlony: | 3474 raz(y) |