ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Samorządowe Kolegium Odwoławcze
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Biuro Kolegium

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-11-12 09:37:05 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

Obsługę kancelaryjno-biurową oraz księgową Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze zapewnia Biuro Kolegium.

Do obowiązków Biura należy w szczególności:

  • przyjmowanie i rejestracja wpływających do Kolegium spraw, w tym odwołań, zażaleń, skarg oraz innych pism,
  • prowadzenie rejestru spraw rozpatrywanych przez Kolegium oraz rejestru spraw wniesionych do sądu administracyjnego na decyzje Kolegium,
  • prowadzenie repertorium alfabetycznego,
  • prowadzenie ewidencji wyznaczanych posiedzeń i rozpraw, spraw rozpatrywanych na posiedzeniach oraz prowadzenie ewidencji sprawozdawców poszczególnych spraw,
  • przygotowanie akt członkom Kolegium na posiedzenia i zawiadamianie ich o terminach posiedzeń,
  • przygotowywanie i wywieszanie wokand,
  • przygotowywanie, korekta i przedstawianie do podpisu składom orzekającym decyzji oraz pozostałej korespondencji Kolegium,
  • ekspedycja korespondencji Kolegium,
  • prowadzenie księgowości budżetowej Kolegium,
  • obsługa kasowa,
  • prowadzenie archiwum Kolegium,
  • prowadzenie spraw pracowniczych, w tym akt osobowych,
  • zakup literatury i wydawnictw prawniczych
  • prowadzenie biblioteczki zakładowej,
  • zakup sprzętu i materiałów biurowych dla potrzeb Kolegium,
  • obsługa kancelaryjna, protokołowanie zgromadzeń ogólnych Kolegium,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Prezesa Kolegium.

« powrót do poprzedniej strony